Buďte nároční, vyberte si silného a profesionálneho partnera.

Sme tu pre Vás +421 910 908 066

Príjemnejší komfort pre užívateľov – Autodesk Premium Plan!

Efektívnejšia spolupráca, konštruktívnejšie prehľady a časovo úspornejší postup.

S radosťou Vám oznamujeme, že od 7.6.2020 je dostupná ďalšia verzia Autodesk Subscription tzv. Premium Plán. Nové plány Vám a Vašej firme prinesú teraz aj v budúcnosti mnoho výhod. Sprístupnenie nového Autodesk Premium Plánu je určené predovšetkým väčším firmám s viac ako 50-tich licenciami produktov Autodesk (okrem BIM 360).

Od 7.6.2020 je tak možné si pri kúpe nového alebo pri obnove ľubovoľného Autodesk Subscription vybrať z 2 variantov: Standard alebo Premium. Ak chcete získať lepšie funkcie ďalšiu podporu pre spravovanie svojho veľkého tímu používateľov, prejdite na prémiový plán.

Premium Plán bude dostupný za príplatok a bude poskytovať napríklad:

STANDARD Autodesk Plán PREMIUM Autodesk Plán
  • Pre jednotlivca a malé firmy
  • Reporty používania licencií
  • 2 stupňové overovanie prístupu k licencii
  • Podpora 8×5
  • Pre stredné a veľké firmy (viac ako 50 licencií)
  • Reporty používania programu s  podrobnosťami o užívateľoch
  • Single sign‐on (SSO)
  • Podpora 24×7
Cena: 0,- € automaticky v rámci Subscription Cena: 265,- € na licenciu

Premium Plán sa vyhotovuje na rovnaké obdobie ako súvisiace Subscription. Premium Plán nemusí byť zakúpený na všetky produkty, ktoré vlastníte.

Kliknite sem pro ponuku alebo viac informácií

Porovnanie Standard a Premium Plán

MOŽNOSTI PRÍSTUPU  STANDARD PREMIUM 
Prístup pre Single-user / Zriadiť prístup jednotlivým užívateľom v rámci 1 roka alebo 3 rokov
REPORTY
STANDARD  PREMIUM 
Reporty používania produktov / Štatistiky s počtami užívateľov využívajúcich každý produkt, verziu produktu a celkovú frekvenciu používania
Reporty používanie programov s podrobnosťami o používateľoch / Súhrnné dáta ku každému užívateľovi o využívaniu jednotlivých produktov, verzií a frekvencie ich použitia
PRÁVA & BEZPEČNOSŤ STANDARD  PREMIUM 
Pridanie a priradenie užívateľov v Autodesk Account / Pridať a priradiť užívateľa možné k akémukoľvek produktu pomocou ich e-mailové adresy
2 stupňové overovanie / K užívateľskému účtov možno pridať ďalší stupeň zabezpečenia
Virtual agent podpora / Odpovede na Vaše otázky získate kedykoľvek prostredníctvom Autodesk Virtual Agent
Automatické pridávanie užívateľov / Pri prvom prihlásení možno automatizovať pridávanie užívateľov do zoznamu
Single sign-on (SSO) / Jednotné prihlásenie užívateľov k produktom prostredníctvom firemnej siete
PODPORA & SLUŽBY STANDARD  PREMIUM 
Online „samo-obslužná“ podpora / Riešenie problémov s kolegami a odborníkmi vo fórach, otázky a odpovede prostredníctvom Autodesk Knowledge Network (podpora po EN)
8×5 podpora / Počas miestnej pracovnej doby možno požiadať o pomoc odborníka z Autodesk (chat po EN)
24×7 podpora / O pomoc možno požiadať odborníka z Autodesk kedykoľvek vrátane nocí a víkendov (chat po EN)
Asistencia nastavenia / Počas prvých 90 dní správcom účtov pomáhajú odborníci z Autodesk nastaviť ich účty napr.: SSO
SPOLUPRÁCA STANDARD  PREMIUM 
Autodesk Drive / Ukladajte bezpečne, nahliadajte do návrhových dát a zdieľajte ich
Zdieľané zobrazenie / Zdieľajte svoju prácu rýchlo a bezpečne so zúčastnenými stranami
Správa užívateľov v tíme / V rámci sledovania využitia produktov je možné zamerať sa na celý tím
Centralizovaný nákup / Materské spoločnosti môžu nakupovať Subscription pre dcérske spoločnosti bez ohľadu na ich umiestnenie